COVID-19 info
Bryggen Venues tager højde for dine bekymringer, så du trygt kan booke arrangementer ud i fremtiden.
Vi kan samles igen
Vi kan samles igen og må atter mødes i festligt lag og fejre højtider, forelskelser, afholde møder og konferencer eller afholde en firmafest med vores kollegaer.
På Bryggen Venues har vi lykkeligvis mange lokaler og næsten 800 m2, så vi kan sikre en tryg gennemførsel af private- og firmaselskaber.
I løbet af 2022 følger vi stadig udviklingen nøje. Skulle udviklingen ikke være med os, som vi forventer, kan I flytte jeres arrangement uden omkostninger.
Så drøm løs og planlæg trygt dit næste arrangement sammen med os på Bryggen Venues!
Bare drøm løs – vi sidder klar til at hjælpe
Vores hjemmeside er blevet opdateret med info om privatfester og firmafester, lige fra bryllup til julefrokost. Lad jer endelig inspirere af vores hjemmeside.
Vi sidder desuden klar på telefon og mail til at tage imod alle spørgsmål og give den gode service, I er vant til.
+ 45 72 22 70 75
INFO@HUMANICVENUES.DK
Flyt dit arrangement uden omkostninger
På Bryggen Venues kan I sikkert drømme og planlægge fremtiden, da vi uden omkostninger for jer flytter arrangementet til en ny ledig dato senest 12 måneder efter den oprindelige dato, hvis jeres arrangement ikke kan gennemføres på grund af COVID-19 epidemien. Læs mere her
Covid-19 forholdsregler
På Bryggen Venues passer vi fortsat på dig og vores medarbejdere. Vi prioriterer at du som gæst skal føle dig tryg, når du er på Bryggen Venues. Vi følger myndighedernes retningslinjer og anbefalinger, og har desuden vores interne politikker, for at sikre alles sundhed.
I følgende er et overblik over vores covid-19 forholdsregler:
CORONAPAS
Vi følger myndighedernes retningslinjer og krav. For nuværende kræves ikke visning af coronapas.
HYGIEJNE & RENGØRING
- Udvidede rengøringsprocedurer af kontaktflader på Spisesalon Bryggen og Pakhus Bryggen.
- Hyppigere rengøring hos vores personale – Vores medarbejdere vasker hænder eller benytter godkendt håndsprit flere gange i løbet af et arrangement udover de øvrige almene håndvasketidspunkter
- Toiletter rengøres flere gange om dagen, og engangshåndklæder benyttes frem for håndklæder.
- Vask af personaletøj, duge, servietter o.lign. renses ved anderkendt renseri i tråd med myndighedernes krav og standarder.
- Dispensere med hånddesinfektion er tilgængelige ved alle fællesområder samt på alle bordene under middag, møde- eller konference og andre events.
Hvad kan du gøre som gæst?
- Vask hænder ofte og benyt ofte håndsprit
- Host eller nys i dit ærme. Sundhedsstyrelsen anbefaler også, at man nyser i et papirlommetørklæde, som efterfølgende smides direkte ud
- Hvis du er sygdomsramt, eller udviser symptomer på at være smittet med coronavirus, vil vi bede dig om at blive hjemme.
Vi har taget disse forholdsregler:
- Vi har dispensere med håndsprit ved alle fællesområder og på borde, hvor der serveres
- Vi har udvidet rengøringsprocedurer af lokaler og kontaktflader
- Vi har ekstra fokus, på måden vi serverer mad på
- Vi har fokus på test, og medarbejdere med symptomer møder ikke på arbejde
- Vi sørger for et flow med god plads ved ankomst, bespisning og arrangementets forløb
- Vi sørger for, at man sidder samlet som virksomhed/gruppe
- Vi sørger for, at ventilationen er tilpasset antallet af gæster, så der er frisk luft i lokalet
- Vi er omhyggelige i vores planlægning og opsætning.
Skulle du have spørgsmål vedrørende din afvikling eller dit arrangement, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på info@humanicvenues.dk eller tlf. 72 22 70 75.